22 Temmuz 2011 Cuma

X Rey

Bilgisayarın başındayım. Facebook’ta dolaşıyorum. Dolaşmak da ne biçim dolaşmak ha! Kız mız yok anasını satayım. (Çok Önemsiz Yazar Notu: Aslında bu bölümü daha iyi aktarabilmek için argomuzun bambaşka bir deyimini kullanmam gerekirdi, sevgilim okuyor bazen, beceremedim.) Komşu dükkândaki köftehorlar her gün yeni bir kızla tanışıyor, her gün yeni bir hikâyeyi ballandıra ballandıra anlatıyorlar. Şansım yok ki anasını satayım. Bana düzgün kız denk gelmiyor. Güzel birkaç kız görmedim mi? Gördüm, arkadaşlık teklifi de ettim ama sonuç yok. Mesajlarım ulaşmıyor galiba, daha kabul etmedi kimse.

Ben de, internette sevgili arayan her standart erkek gibi şansımı Okey’de deniyorum. Ama masaya düşen kızların ağızları, dudakları, güzel fizikleri, çok güzel fotoğrafları var, dilleri yok. Güzelsin diyorum, sevgilisi olup olmadığını soruyorum, beni eklemesini söylüyorum, adımı söylüyorum ama sonuç yok. Cevap veren yok. Yazdıklarım ulaşmıyor anasını satayım, artık eminim.

Okey oynamaya devam. Sağda bir reklam dikkatimi çekiyor. “Mucize gözlük” Mucize gözlük! Heyecanlanıyorum. Tıklıyorum.

Şahin gözü… Teknoloji… Polarize ışık… Ultraviyole koruması… Okuduğum her yeni kelimeyle heyecanım daha da artıyor. Ama hala tam olarak çözemediğim şeyler var. Dükkânın telefonu bilgisayara biraz uzak kalıyor. Bir kâğıt kalem alıyorum bilgisayarın yanına, telefon numarasını yazıyorum, telefonun yanına oturuyorum, heyecan içinde ahizeyi kaldırıyor, numarayı tuşluyorum.

“İyi günler… Nasıl yardımcı olabilirim?”

“Şimdi sizde x rey gözlük var mı?”

Karşımdaki adam ne dediğimi anlayamıyor. Hem niye bir erkek cevap verdi ki telefona? Bir kadın olsa karşımdaki daha rahat anlaşırdık eminim ki. Karşımdaki adam odun herhalde, bilmiyor mu x reyin ne olduğunu? Gözlükçü sonuçta, kendi ürününü mü tanımıyor? Diyelim ki onlar üretmiyor, yine de bu işi yapan insan diğer gözlüklerden anlamaz mı?

“Ya kardeşim… İşte insanların içini gösteren cinsten…” Bak şimdi. Adama x reyin ne olduğunu da ben anlatıyorum. Sonunda anlıyor ama hevesimi de kursağımda bırakıyor. Yokmuş öyle gözlükleri. Hevesim kursağımda kalıyor. Kapatıyorum telefonu.

Gözde diye bir kız geldi karşıma. “Ortak, elin nasıl?” diye başlayayım, oradan sohbeti kurarız zaten.

Anonim




* Tırnakların içlerine el değmemiş olmakla birlikte kalan hepsi hayal gücümün ürünüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Alakalı alakasız söyleyecek sözün, anlatacak anı'n varsa sen de paylaş.