3 Mayıs 2011 Salı

Pinhani'ye Açık Mektup

“Herkes köşesini kapmış, iyi ama ben nasıl büyük adam olacağım?”

Selam Pinhani. Ben Majeste. Herkesin köşeleri kaptığından şikâyet edip nasıl büyük bir adam olacağını sormuşsun. Şimdi ben de sana soruyorum Pinhani. Hele bir söyle bakalım: Şu köşe ne köşesi? Yaz köşesi… Peki şu köşe ne köşesi? Kış… Değil mi? Kış köşesi… Peki ya şu ortadaki ne şu ortadaki? Su şişesi… Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Ortada su şişesi dururken gözünü boş, dımdızlak köşelere dikmişsin. Yere bakan yürek yakıyorken sana, boş köşelerde gözü kalana ne demeli nasıl muamele etmeli inan çözemiyorum. Geç ortaya, al şu su şişesini, efendi efendi otur orada, adamı da hasta etme.

Majeste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Alakalı alakasız söyleyecek sözün, anlatacak anı'n varsa sen de paylaş.